måndag, september 22, 2008

Har en vecka med mycket att göra framför mig, mycket kul saker att se fram emot. Ska träffa en kompis i Kista efter jobbet på torsdag (sushi kanske) och ska på Uggla o co på fredag efter jobbet, med fem andra på jobbet. Onsdag, min lediga dag hoppas jag på leverans av nya torktumlaren som är beställd. Så jag kan tvätta och torka kläder. Och så vill jag röjja lite till i min täppa. Annars är det mest sitta kassan som gäller den här veckan och möta massa människor. Ska försöka få tid över för att kunna släppa projektet på jobbet som är klart från vår sida nu.

Mår bra!!! Det är skönt att må bra. Har ätit en massa frukt ikväll istället för choklad som jag höll på att köpa i affären men faktiskt inte gjorde. Inte för att jag tror på under och att det här är någon vändpunkt eller så, men en kväll är ändå en kväll. Nu ska jag sova och drömma söta drömmar om speglar i taket och brandmän *asg*, hur lät det där då!

Inga kommentarer: