fredag, april 11, 2008

Barnens fader är bortrest, hela helgen, för att roa sig i Kiruna! Jag inledde helgen med att när jag kom hem från jobb med alla barnen i släptåg börja känna ett visst synbortfall. Något som jag misstänker är någon slags migrän. Tog genast enligt läkarens ordination två magnecyl koffein brus och la mig på sängen, barnen hann få mat innan det slog till. Låg sedan och blundade i en timme innan synen fixade till sig och huvudvärken och illamåendet slog till, men då vet jag ändå att det värsta är över och jag kunde efter ytterligare en halvtimme åka iväg och handla mackesmör med hela högen. Känner fortfarande lite svagt i huvudet men nu blir det nog inte mer den här gången. Vill med detta bara säga att jag lider med dig Rosie och jag tycker du har gjort helt rätt som tagit itu med din migrän och försöker styra upp vardagen, jag har inte ens i närheten av vad du känner men det är inte kul...

Inga kommentarer: