fredag, januari 11, 2008

Sitter här och klurar lite. En arbetsvecka är slut, igen. Idag var det bara konstiga ärenden inne, men rätt lugnt?!
Jag facineras så av alla de människor som finns, som jag möter, alla öden och berättelser som jag får ta del av - jag är lycklig, jag har det så bra, mina barn är så fina, perfekta! Men det är inte ofta man hinner reflektera över det. Ibland när jag är som tröttast vill jag bara bort från allt men så påminner jag mig själv om att det är ju det här som är livet, det liv jag fått och så njuter jag även av de trötta stunderna!
Läste precis i Tårtmammans blogg om att knyta an till tvillingar och orkar inte riktigt tänka tanken klart ikväll men på något sätt finns det något som stämmer i det som hon skriver. Ska kolla med Tobbe om han håller med, men i morgon när vi är piggare :)! Kolla in hennes blogg hon skriver mycket läsvärt men också mycket som jag inte håller med om, men då kan man ju blunda ;)!

Inga kommentarer: