tisdag, januari 22, 2008

Faan vad alla var sura idag, tog ca 5 minuter från att jag kommit in genom dörren på jobbet till att jag hade första sura ordutbytet med en kollega. Och det värsta är att det tog hela dagen för mig att hajja att det inte var så att felet låg hos alla andra utan hos mig själv. Jag har kaffeabstinens, har inte druckit kaffe på snart tre dagar. Inte så att jag tänkt sluta med kaffe men det är så äckligt så jag undviker att dricka ett tag, har nog helt enkelt blivit för mycket!

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Det där låter misstänkt... Fungerar din kropp som vanligt? Jag menar, du är inte gravid?? Det är enda gången kaffe inte smakar i mitt tycke...
Ha det gott!
Kram

Linda sa...

Inte dricka kaffe, klart du blir på dåligt humör :-D Man måste trappa ner långsamt juh! Men visst blir det äckligt till slut när man dricker mer och mer av fulkaffet på jobbet.