onsdag, september 05, 2007

Hmm, lätt stressad tror jag att jag kan beskriva mig själv som. Drömt drömmar tre nätter i rad i vilka jag ska prestera något som är helt omöjligt att hinna på den tid jag fått tilldelad. Första natten minns jag inte vad det var, natt två gällde det att tömma ett hus för att andra skulle flytta in där och i natt skulle jag med färjan ut till öarna vilken jag självklart missade så jag fick gå...

Idag kom jag hem före hela högen och det var så tyst. Sen kom Tobbe och hade inte ett barn med sig så det fortsatte att vara tyst. Hela min barnhög hade följt med kompisar hem, denna underbara mamma som när vi hämtade sa att de haft så roligt med dem, de hade pratat bajs vid matbordet och stökat till allt de kunde, bättre kan det ju inte bli när man är två år. Tobbe och jag var en tur till Maxi och lyxshoppade lite innan vi hämtade dem, samt att jag hann med tvätten, disken och dammsugning här hemma. Barnen somnade gott efter en omgång glass vid köksbordet.

Inga kommentarer: