fredag, september 07, 2007

Grattis Linda till ev husköp! Hoppas allt flyter som det ska nu så ni kommer i hamn med det hela!!!

Vaknade halv sex i morse och trodde det var lördag, kändes som det hade varit fredagskväll kvällen innan... men kom snart på att det var fredagsmöte och det hade vi inte haft dagen innan så det var bara att släpa sig ur sängen och acceptera faktum.

Idag har varit en sån där dag när jag tycker att ingen lyssnar på mina åsikter, att jag bara talar för döva öron, att ingen fattar hur stressad man är eller hur mycket jag faktiskt har att göra. Kände hur jag valde mellan att ta till lipen eller skälla när någon kom och påpekade att posten inte var gjord, jag valde det senare och fräste att men då kanske du kan fixa det jag har faktiskt inte tid!!! Posten blev fixad, inte av mig...

Nu, filmtajm!

1 kommentar:

Mamma R sa...

Ibland måste man få fräsa till lite, jag tror att omgivningen behöver se att man kan göra det så att de inte kör över en. Man kan inte vara snäll, trevlig och superduktig jämt - man är bara människa! Trevlig helg!