tisdag, juni 12, 2007

Stöön, börjar få upp näsan över vattenytan igen. Jag är sjuk, har nog haft en matförgiftning, iofs bara en spya men fy faan vad jag har haft ont i magen sen i söndags. Att äta har varit totalt uteslutet och även dryck intogs bara för att man måste. Sov hela dagen igår nästan, idag har jag känt mig febrig och konstig. Men i morgon tar vi nya tag och beger oss till jobb igen.

Läser Skugges dagbok, inte nån höjdarlitteratur, men går att läsa. Har precis avslutat del ett i en av T:s älskade fantasy serier och ska väl komma igång med del två snart, finns typ 12-13 delar så jag har lite att läsa. Fast jag borde läsa försäkringsboken..., suck.

Har beställt ez-foam idag, hoppas det kommer fort för jag har omonterade stämplar som längtar efter att stämplas med. Och så vill jag göra lite födelsedagskort. Vore inte dumt att lägg i hög.

Den här veckan, eller det som är kvar av den här veckan är fulltecknat. LillaT ska på två kalas och vi är alla bjudna på taklagsfest, Minimara med dagis på torsdag och så är det läkarbesök med lillaT på torsdag också. Måste med andra ord shoppa presenter till två härliga vänner och en gåbortpresent, samt picnicgott till på torsdag.

Nu-sängen!

Inga kommentarer: