lördag, juni 23, 2007

Så där ja, nu börjar det trilla in lite presenter till killarna. I går hittade jag ett abeko-regnställ till F på Coop, sänkt från 380 spänn till halva priset. Och det bästa, en bil på ryggen på jackan, precis som jag ville ha till honom! Idag har jag fortsatt internetjakten på något till S och hittade Spiderman regnjacka med fleece jacka hos Linus och Lotta, sänkt från 269 till 169, den blir det, hoppas den står emot regn bra bara, precis vad jag ville ha till herr S!

I går var det midsommarafton. Vi gjorde ingenting. Städade på förmiddagen, var en tur till Coop. Lagade massa midsommarmat och åt. Tösen somnade i soffan vid 17:30 och killarna sov strax innan 20. T och jag såg tv och hade en lugn kväll. Idag är energin något lite bättre och jag har städat av här. T har monterat isär en vit garderob vi inte behöver och jag funderar på om jag ska tvätta mattor ute. Lilltösen har kompis här och killarna sover just nu. Jag har till och med hunnit tillverka ett kort!

Inga kommentarer: