lördag, juni 02, 2007

En hel lördag har gått åt till bara städning. Jag har röjt i tjejens rum och det behövdes verkligen, kört tre maskiner tvätt med torkning och vikning, torkat av i köket i alla vrår och även fönster, småpojkar är alltid skitiga och det märks när de älskar att stå och titta ut genom fönstret.

Annars är allt bara bra här, har varit mycket att göra på jobbet, mååånga kunder inne. Var på bio och mat i Kista i måndags med jobbet. Vi såg Wild Hogs, jättekul. I torsdags var jag återigen och käkade i Kista fast den här gången med en kompis. Så skönt att komma i väg hemifrån lite.

Det blommar för fullt i min trädgård nu, ska ta lite kort i morgon när solen ligger på. När vi flyttade in sa jag att allt skulle bort, men nu vet jag inte längre, det är så fint och luktar gott. Avvaktar lite och ser vad jag kommer fram till. Skulle vilja fixa alla gropar i gräsmattan dock och ta bort lite mossa i hörnen.

Vi funderar på om det kan vara värt pengarna att leja ut ommålning av hallen. Vill ha vitt, men frågan är om vi ska måla hallen både uppe och nere då, visst det kostar lite, men samtidigt så finns inte tiden för oss så det vore nog värt vartenda öre.

Inga kommentarer: