söndag, maj 06, 2007

Hmm, jag var på Lindex för att hämta mitt paket jag beställt. Valde att hämta i butik då det lät smidigt. Kom dit, stod i kö, stod i kö, stod i kö (ja det var lång kö), sen var det min tur och jag tittade på tjejen i kassan och sa att jag skulle hämta mitt paket. Hade memorerat ordernumret för det skulle man säga enligt instruktionen men det frågade hon inte efter. Hon svarade ett ögonblick så ska jag gå och hämta det... hon var borta en stund och kom sen tillbaka med mitt paket. Nej jag kände inte tjejen, jag leggade mig inte, sa inte ordernumret, inte mitt namn, men jag fick rätt paket!
Vad tror ni, hänger det en bild på mig i deras fikarum, kanske de fotar personer i omklädningsrummen och har som månadens bild när de sitter och fikar och så tar de reda på allt om den personen, eller är jag ökänd där ändå, eller kan det vara så att de under tre dagar har haft bara mitt paket liggande där och de har väntat och väntat på att jag skulle komma in. De fick ta till en tjock manual och två i personalen för att kunna scanna det så jag fick det. Men jag är jättenöjd, två underbara behåar, tre trosor och en tröja, allt sitter perfekt. Hoppas webshoppen har premiär på riktigt snart jag kommer köpa där igen!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad kul att Lindex-webshopen funkade bra! Kanske ska våga mig på att prova den om det fortfarande funkar. Fick ju faktiskt ett sånt mail om att prova i förväg.

Mamma R sa...

Kul att du blev nöjd, men hur 17 visste dom vem paketet var till?? Hmm... du måste väl kanske vara en av de enda som valt att prova webshoppen? Är lite nyfiken; Var utbudet det samma som i butikerna? Var priserna bättre eller likadana? Webshop låter ju great för oss mammalediga - provrummen är på tok för små för barnvagnar...