måndag, maj 07, 2007

Blä vad jag är trött på sjukdomar och skit som man får när man har småbarn. Idag har jag faktiskt varit på jobbet hela dagen och det var så kul! Men när jag hämtade på dagis så var ett barn dåligt i magen och ett är supertrött. Den som är dålig i magen fortsatte att vara det här hemma och det andra somnade kl halv sju i soffan efter att ha ätit massor, den tredje mår som tur är prima liv. Jag har ont i halsen och känner mig frusen... Men jag bestämmer i morgon bitti hur dagsformen är för alla, T är iväg på jobb långt bort så han har man ju inte mycket hjälp av ;).

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Hur är det med er hela familjen?? Det var länge sedan det dök upp något här på bloggen, börjar ju nästan bli oroliga här i norr... Sköt om er! Kram

Anonym sa...

Hoppas att ni är friska nu i alla fall. Är skiiiittrött på sjukdomar!!