torsdag, januari 18, 2007

Tack för hållna tummar!!! Det funkade, jag har fått jobb! Jag ska jobba på Väsbykontoret där jag verkligen stortrivs och det känns så rätt!!! Och så har en hög andra saker också löst sig idag! Jag är så glad! *mycket utropstecken*

Och ännu en gång i denna blogg tack till den leende fastighetsskötaren. Jag undrar hur deras utbildning ser ut egentligen..., och vad de skriver på för sekretesspapper när de börjar sitt jobb med tanke på hur många hem de besöker per dag och allt de borde få se! Hmm skulle nog passa mig som är så nyfiken... Ja ja, vår är i alla fall den bästa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! Gud så kul, vad sköt för dig att slippa hoppa runt. Är det via Proffice eller fast på kontoret? Kul vilket som! *så glad för din skull* Kram

Linda sa...

Grattis till nya jobbet!! Klart att du fick det, du är ju bäst på bankaffärer :)