måndag, januari 01, 2007

Och hur segt känns det att vara tvungen att jobba i morgon?! Det känns som jag aldrig jobbat och jag har glömt allt på dessa dagar jag varit ledig. Och så ska jag till Skärholmen av alla ställen på jorden. Jag kommer få åka tidigt i morgonbitti och kommer hem sent sent sent i morgon kväll, och så ska jag vara där torsdag och fredag också!!! *suck och stön och pust*

Killarna, de små alltså har haft jättekul i kväll. Tobbe och jag satt i soffan och lyssnade när de pysslade med något i hallen, de fnissade och skrattade och babblade. Gick och kollade efter en stund och det visade sig att den sacosäck som låg där var trasig, innehållet hade de öst ur på golvet och satt nu och halkade omkring i samt kastade överallt. Små vita frigolitkulor, det är inte roligt!

Nu är det bäst jag går och lägger mig, ska bara kolla vart jag ska i morgon (adressen alltså jag vet att jag ska till Skärholmen *morr*).

Inga kommentarer: