söndag, januari 21, 2007

Jag fryser... det är kallt och snöigt ute!!! Jag som trodde att det inte skulle bli sånt här väder den här vintern! Och alla vinterkläder och skor är självklart snyggt packade i säckar... Har precis varit ute och skottat fram två bilar med en liten pluttespade. Så jag kan komma i väg till jobbet i morgon. T kommer jobba hemma med Fellebu, han är lite syld och hängig fortfarande, men full med bus, S däremot kommer få gå dagis igen. Tur jag beställde lite stövlar till dem i fredags, hoppas bara de kommer snabbt då jag misstänker att det kommer behövas.

Jobba imorgon då, jag sa upp mig i fredags och nu vet nog alla Väsbykontoret att jag kommer jobba fast hos dem. Nästan lite pirrigt ju att komma dit i morgon. Tisdag blir det nog vab igen om inte F verkar bättre, halva dagen kommer i alla fall gå åt läkarbesök med S och F.

Har plockat en del här hemma idag, igen, läget är under kontroll och vi känner oss redo att flytta nu. Men det är tråkigt att lämna den här lägenheten. Vi har trivts bra! Och jag gillar verkligen alla de människor jag har omkring mig här. Har liksom vant mig vid de bilar som passerar på gatan och de rutiner som finns. Och nu får man vänja om...

Inga kommentarer: