torsdag, augusti 11, 2011

Nu är den igång, min nya dator! Hoppas jag kommer bli kompis med den framöver men det är som att flytta till nytt hus, man måste boa in sig. Nya lilla kameran, en Canon IXUS 220 HS, blev så sugen på en ny efter att ha sett det blå underverket M och R hade med sig till Danmark. Och jag är ju Canon-frälst så jag valde i samma serie som vi har den rosa lilla extrakameran i. Det går snabbt att älska den, tydliga fina bilder trots sen kväll när jag fotade igår. Och funkar direkt med Selphyn, sånt jag gillar. Den är så liten och nätt att den går lätt att ha i fickan när man ska ut.Obearbetade bilder tagna direkt från kameran. Fotade med lite olika inställningar.

1 kommentar:

Mamma R sa...

Nice! Grattis till ny dator och ny kamera. Kul med nya leksaker ibland... ;) Enjoy!