söndag, februari 06, 2011

Okej då da, om jag ska avsluta dagen med något positivt innan jag går och lägger mig. En enda positiv händelse från dagen... ska det vara så himla svårt?! Jag testar *äckligt* jag slapp vakna upp med blodig hals idag! Nej det där var inget bra alls, men visst sant. Nytt försök, jag köpte nya jeans, i ytterligare en storlek större, funkar inte heller... Den här då, solen skiner ute helt underbart, och jag får huvudvärk. Jag lägger ner och försöker på nytt imorgon! Kanske, kanske, kanske börjar mitt nya liv just i morgon när jag vaknar eller kanske till och med i kväll när jag lägger mig eller vem vet, det kanske startar just nu...

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Men Jenny.... =(
Hoppas ditt nya liv börjat redan när du läser detta. Jag tror att det är vintern som ställer till det... Våren kommer att göra underverk!!
Styrkekram!

Nenny sa...

Eller så är det den vanliga vårdepressionen som jag hamnar i varje år som redan dragit igång. Och detta blandat med någon slags ålderskris för att jag ser att barnen börjar bli så stora och självständiga. Men men det här ska väl gå det med... Tar tacksamt emot kramen och slänger iväg en tillbaka till dig :)!