tisdag, augusti 12, 2008

Tisdagkväll och lite ledighet att se fram emot. Resten av veckan för att vara helt exakt! Skönt! Oh vad jag ska rensa och röjja här hemma, kanske, om jag orkar. Men jag ska i alla fall ta med alla ut på prommis och kameran ska få följa också, behöver massor med bilder att leka med. Gjorde klart för stora herren i huset att jag nog behöver en skrivare nu, en laser, färg, kollade lite och insåg att det kanske blir väl dyrt, han bara skrattade åt mig. Nej jag kanske kan klara mig faktiskt. Har provat ett antal bläckstråleskrivare och aldrig lyckats få någon att överleva ett patronbyte, har nu en svartvit laserskrivare som faktiskt är superbra!

Har en urkperiod på jobbet, hoppas det vänder. Känner mig som jag inget kan och inte duger till. Urk urk urk...

Skol- och dagisstart har gått suveränt och nu tar vi lite ledighet innan vi startar på måndag igen. Kul att höra barnen prata så glatt om vad de gjort på dagen, vad de ätit och vem som sagt vad.

Inga kommentarer: