söndag, februari 03, 2008

Här kommer ett lass med foton att njuta av ;). Konstaterade precis att den 2 februari för ett år sedan var vi på banken och skrev alla papper, vi blev husägare. Och den 3 februari gick flyttlasset hit. Vädret är i princip likadant som för ett år sen men vi är lite friskare och lite äldre. Och så har vi ju kommit rätt bra i ordning på ett år.
Bilderna jag framkallade på canvas. Jag är jättenöjd och rekommenderar verkligen detta. Kommer skicka in en omgång till så jag får närbilder på killarna också så jag kan ha porträtten på en vägg så får killarna sin bild i sitt rum.
Killarnas rum som är ett enda stort kaos och hej kom och hjälp mig. Vad ska jag göra för att få mer lekyta och mysigare rum? Har lite idéer men ingen tid...
Ute är det vackert vintervitt och vi har redan hunnit med pulkaåkning idag, nu är T och T iväg och gör en premiärtur på skridskorna.
Titta här, mina söner kan faktiskt leka ihop, ibland i hela fem minuter eller så!
Dagens lunch, falukorv och bandpasta, självklart fullkornsvariant. Allt annat är äckligt!
Vårt sovrum, vårt hopplösa sovrum som jag vill fixa i. Och en ny tv tack.

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Åh så fina tavlorna blev! Nu blir jag också sugen på att göra en sån... Vilken av alla firmor beställde du via?

Nenny sa...

www.extrafilm.se/tv4