fredag, maj 19, 2006

Så har ännu en dag sprungit ifrån mig, eller kanske springer vi ikapp? Vad har jag gjort? Det vanliga dagisracet så klart, liten prommis på morgonen med killarna, ett besök i Täby med lite shopping, ätit pizza, skrivit lite projekt, sett på tv, myst i soffan, städat, plockat, tvättat... med andra ord, inte så mycket.

Det som upptagit mina tankar mycket idag har varit vad jag ska köpa för bil. Min lilla röda pärla har blivit stulen så en ny bil måste införskaffas. Frågan är bara hur stor och hur ny! Jag vill ha en lagom liten, besinsnål, 5 dörrar och ganska ny, T vill ha en V40. Vi får väl se vad det blir.

Annars så måste jag bara skriva att jag mår jättebra just nu, energi på topp och ett gott humör. Visst är jag jäkligt trött men också fullt medveten om att det är självförvållat, man kan ju gå och lägga sig på kvällen och sova istället för att sitta här liksom! Ja jag kanske skulle ta och sova nu... och försöka hinna drömma något inatt, misslyckades i går natt.
/Nenny - nattpinglan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»