torsdag, maj 18, 2006


Jaha, då har jag gjort som alla andra och startat en blogg jag med. Har alltid gillat att skriva dagbok så det här blir väl i stället för den nu då.

Bra dag idag, jag har hunnit en hel del. T åkte hemifrån redan vid 7:30 så jag var uppe tidigt för att få iväg lillaT till dagis. Idag var hon utklädd till Annelise då det var lite firande på dagis. Så söt var hon med krona och klänning och lockigt hår:)!

Tog en extrasväng med vagnen för att få röra mig lite efter lämningen och det var bra :):):)!

Kom hem och fixade födelsedagskort till barnens gammelfarmor, killarna sov så gott i ca 3 timmar så jag hann lugnt stämpla, klistra, klippa och skriva, så roligt att få lite tid till det. Sen var det lunchplunch och handling på Vivo och så hämta på dagis. Alla barnen somnade tidigt i kväll och T kommer seeent så jag har skrivit lite projekt, slappat vid tv:n, spionerat lite på nätet och nu hamna jag till sist här.

Hoppas på många härliga drömmar i natt, eller rättare sagt att jag hinner drömma något mellan amningarna!
/Nenny

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.