onsdag, maj 20, 2009

Min middag ligger på grillen och får så göra en stund till medans de andra äter sina hamburgare i godan ro.
Dagens handling bestod av mer ekologisk, kravmärkt och rättvisemärkt än vanligt, och det blir dyrare också. Men har man råd så tycker jag nog att man bör. Solrosolja fanns bara i Coops märke, märkligt.
Tjejerna lyckades få ihop en perfekt morotskaka.
Och hon själv, hoppas det väcker ett gott skratt hos någon som det tydligen gjorde hos Tobbes föräldrar :).
Det här är en god frosting, philadelphia, smör, florsocker, vaniljsocker och limeskal. Helt enligt recept i Leilas bok.


Detta skitiga coola barn är mitt barn, notera hans lila nagellack. Att han sekunden senare står ute på gatan och diskuterar med grannen om huruvida grannen är en bajskorv är en annan historia.
Konstig blomma som växer i vår trädgård.

Bakdags, jag får verkligen lägga band på mig för att inte gå in och ta över :), att det ska vara så svårt!!!

Inga kommentarer: