lördag, oktober 06, 2012

Höst, frisk luft och nystartstider. Jag är sugen på att dra igång något projekt här hemma. Och ror jag inte bilbytet i hamn har jag redan minst två andra bra idéer, fixa badkar på uppetoan eller måla trappen vit undertill samt väggarna där jag sitter och har mitt lilla kontor. Fönsterexperterna är klart intressanta igen. Träffade på en av deras säljare på min egen utetrapp och har fått en ny offert och en klart intresserad säljare! Inga onödiga hembesök i timmar den här gången, men tyvärr kan jag nog inte tacka ja pga pengabrist. Annars vill jag ju hemskt gärna ha fönster också!

Ja jag funderar ju på om jag ska skriva en bok också och i undersökande syfte läser jag allt jag kommer över just nu för att veta vilken stil jag ska ha på mitt berättande ;). Egentligen är vad jag ska skriva om inte ett problem, jag har många erfarenheter, misstag och händelser i mitt eget liv jag skulle kunna dela med mig av, om det ska bli en fiktiv roman eller en självbiografi, mmm, vet inte. Dream on!

Inga kommentarer: