lördag, mars 03, 2012

Dagens shopping - massa Jenny

Här kommer något som inte är vanligt i denna blogg, bilder på mig själv i nyinköpta kläder. Lyckades riktigt bra idag. Skjortan ovan inköptes oprovad och funkar bra.

Ursöt klänning, inte alls jag, men den ska nog gå att jobba i.

Svart topp.

Men lite roligare när man kollar närmre.

Svart-vit kofta. Funkar utan något under och uppknäppt med något under. Tunn och skön och kort ärm.



Linnematerial typ en kavaj. Läcker med bara bh under.

Och på jobbet med svart linne under. Gillar verkligen ärmarna.

Den som kom på skrynkliga skjortor borde nästan få nobelpris. Jag gillar!

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vilka fina kläder du har hittat. Allt är verkligen jättefint på dig.
Önskar jag hade samma tur. Letar och letar och hittar aldrig något till mig, slutar med att jag shoppar till barnen bara. Kanske för att det är roligare...