söndag, februari 19, 2012

Massa konstiga papper försöker jag hitta..., det går inte så bra. Har dock haft en helt okej helg med en stor slängsäck, tre skänkes kassar och en säljes kasse. Detta innebär att man numera kan gå in i vårt förråd. Och att jag nog trots allt tror att mitt rum kan bli Simons rum snart, men jag är återigen inne på att bo under trappen, eller i sovrummet eller i förrådet... nej jag vet inte hur jag ska göra. Åkt skridskor idag, har barnen gjort, jag har gått prommis och ätit godis. Februari får bli min onyttiga månad för att ta tag i livet igen i mars. Ska köpa en flaska champagne att ha på kylning inför den kungliga födseln, den här gången någon sort jag fått rekomenderad. Och kanske lite fina chokladpraliner till det, hoppas ungen föds i februari!

1 kommentar:

Mamma R sa...

Pol Roger är klart godast i champagneväg. Njut av din onyttiga månad ;)