torsdag, oktober 13, 2011

smartphoto, fd ExtraFilm

Jag testar en produkt från smartphoto, som förut hette ExtraFilm. smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer. Jag har själv testat julkort, fotobok, sparbössa, förstoringar, och som man kan se i tidigare inlägg block och klistermärken. Och alltid varit nöjd med resultatet!

Den här gången är det glasunderlägg som lockar mig till beställning. Att komma in på sidan och ladda upp bilder är inga konstigheter och går inte heller alltför slött. Bilder att lägga på underläggen väljs antingen från dem man redan har i en mapp hos dem eller laddar man in de man vill använda just nu.

De levereras inpackade i plast och i en liten förvaringslåda. Kul julklapp till en mormor eller farmor, eller varför inte köra riktigt snygga bilder på vad som än intresserar dig och ge till en vän. Snabb leverans.





Det enda konstiga jag kan se på dem är dessa blå prickar som ser ut som färgprickar som måste kommit dit vid framkallning. Personligen inget jag hänger upp mig på men som säkert stör om man tänkt sig en fin present till någon.


Rekommenderas dock att kolla in www.smartphoto.se så här i julklappstider. Jag har redan julklappar fixade därifrån!

1 kommentar:

Mamma J sa...

Läckert!!!