fredag, mars 04, 2011

Då var det mobiltömning igen. Massa bilder hittade in här :)! Bio för nån knapp månad sen i Kista.
Fika på Wayne´s i Stinsen. Myseftermiddag med killarna som faktiskt vad jag kan minnas uppförde sig fint!
Glass på Levinskys i Kista. Jag och Thillan på shoppingtur.
Min dotter har humor hon. Tom chokladförpackning där hon helt enkelt skrivit ett meddelande till mig. Allt för att ge modern dåligt samvete för att hon ätit upp sin egen choklad...
Den här kakan har jag inget minne av, men visst ser det rätt gott ut!!!
Favvolunchen som jag lätt skulle kunna äta varje dag, vecka efter vecka. Nudlar special. Med hackade jordnötter överst.
Wayne´s i Sollentuna C har vi tydligen också fikat oss igenom. Och jag undrar vart alla kilon kom ifrån och varför alla pengar är slut, gör jag något annat är shoppar och fikar?!
Jo vi kikar tydligen på får också. I mängder.
Julgran...
På prommis i rud, t-håla.
Så här kan det se ut när två brorsor ska samsas om en 120 säng.
En skridskobild.
Snygga nya örhängen, innan jul.

1 kommentar:

Mamma R sa...

Ha ha! Thildes kommentar i chokladen var bäst!! =) =) =) Hon har humor den tjejen! <3