söndag, maj 09, 2010

Nöjd med mig själv efter att genomfört en helg med massa att göra och jag har lyckats få allt på plats trots förkylning. Det har varit kalas och kompislek för de mindre och massa handboll i Nacka för stora. Själv har jag fått ihop både mathandling och städning samt tillräckligt många timmar sömn för att orka ett tag till. Redo för ytterligare en vecka vilken jag hoppas blir lugnare än förra som ju innehöll både kurs, aktiviteter, vab, tandläkarbesök och polisinsatser. En melodi som just nu ekar i mitt huvud är -Världen är så stor så stor, Lasse Lasse liten, större än du nånsin tror... men jag vet inte, världen är inte så himla stor...fast det är klart, den stunden jag sökte min son har nog aldrig världen varit större och mer ogästvänlig. Nu jobbar jag på att få den att återgå till normala proportioner och då är det skönt att upptäcka hur liten den är igen.

Inga kommentarer: