onsdag, mars 03, 2010

Dove Visiblecare

Nu har jag testat ett tag och jag är nöjd med produkten. Brukar köpa Dove när jag väljer duschcreme och gillar då självklart även denna. Dryg, känns inte uttorkande, rinner inte ur flaskan om man råkar glömma den öppen och bäst av allt, ungarna lyckas inte trycka ut innehållet själva vilket innebär att man får ha den i fred! Idag fick dock Simon prova under min fotosession.
Nej, han lyckades inte. Hoppas Dove kör en reklamkampanj, riktad direkt till alla småbarnsföräldrar som är trötta på att ruinera sig på tvålflaskor varje månad. Där de visar vilken suverän konsistens det är på den här tvålen och vilken perfekt flaska den kommer i. Och det är ingen som helst ironi utan helt och fullt från hjärtat!
Den doftar gott också och huden känns inte som ett papper efter man duschat om man stuntar i att smörja in sig! Så jag säger bara KÖP!

1 kommentar:

Linda sa...

Duktigt buzzat! Ska hämta ut mitt paket i eftermiddag och prova jag med!