lördag, mars 08, 2008

Första surfningen med min nya dator :)! Härligt med en alldeles ny fräsch dator, fast allt det gamla ska ju över så det blir en hel del arbete.

Svarar på kommentarerna nedan här: Hittade en del på Pandurorean, och en massa nya saker som jag bara måste ha. Har testat deras rub-ons och blev helt kär så det köpte jag och så blev det förvaringsmapp till alla papper. Panduro har ju numera omonterade stämplar och mount så det köpte jag också och saxar och limstift till damen, vi har tänkt ha ett pysselkalas snart så det behövs massa sånt. Jag bara klickade och så betalade jag med Tobbes kort så det kändes som det inte ens kostade något, vad gäller leveranstid så betalade jag 60 spänn för att det ska packas så fort som möjligt och då bör det ju dyka upp snart. Jag tror de har minskat portokostnaden men jag är inte säker.

Precis vad jag menar, norska är gulligt!

Inga kommentarer: