lördag, november 17, 2007

Jag har sovit totalt 10 timmar i natt. Jag vet att jag borde känna mig utvilad och det gör jag nog egentligen, men ändå känner jag mig trött. Eller egentligen finns det massor jag vill ta itu med, men inte själv. Önskar att Tobbe kände samma motivation för att få något gjort men han vill bara spela spel och sova typ två timmar per natt och så hela dagarna då. Vi borde åka en tur till tippen, få in resten av utemöblerna, köpa en presenning till det som står under tak ute, rensa taken från löv, kratta upp lite, klippa ner lite. Inne borde vi rensa, fixa förvaringen under trappen, putsa fönster, tvätta... och allt det vanliga köret så man inte halkar efter för då blir det ett helvete.

Ska iväg på fika hos kompisar till damen om en stund, det ska bli kul! Roligt att få se hur de bor har bara varit i hallen där. Och så är de supertrevliga så jag ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer: