måndag, juni 05, 2006

Hmmm, då har man snöat in på bilplåtar då *asg*. Platespotting är himla skoj faktiskt, särskilt när man till slut har hittat 001. 002 rullade förbi bara strax efter och idag kom min 003:a. Riktigt skoj att leta bilnummer även om det känns som man vrider nacken ur led emellanåt.

Idag var vi en tur till Täby och gjorde typ inget, men det var skönt att komma ut en stund. I övrigt har helgen spenderats i T-håla och trakten därikring så tiden har gått fort. Har blivit ett år äldre också så nu är jag väl typ 22... eller nått :)!

Testade precis mitt nya embossingpulver, snyggt blir det men när ska jag ha tid att använda det?! Killarna övar för fullt i att stå och gå utan stöd så jag har verkligen inte tid att sitta stilla och ta blicken ifrån dem en sekund. De är jätteduktiga båda två och det ska bli så kul att se när det lossnar för dem och vem som tar sina vingliga steg först.

/Nennypenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonym sa...

I find some information here.